Frukost

Tjoho vad jag är duktig på att uppdatera... eller inte.
Tänker inte lova att jag ska bli bättre men jag kan göra ett försök.

Helgen var kort och koncis.
Vilket beror på att jag slutade 16:00 i lördags och började jobba för ungefär en timma sen.
Inte mycket till helg men det är bara att vänja sig.
Det blir likadant den här veckan.

Fick ett ryck av den vanliga rastlösheten i lördagskväll.
Ringde till Z för att se vad hon gjorde.
Det slutade med att vi åkte ut och satte oss vid Roxen och bara hade det bra och snackade lite skit!
Trevligt värre faktiskt.
Igår var jag duktig och tvättade allt jag kunde hitta.
Tog en sväng till Ikano för att inhandla några grejer som stod på måste-verkligen-köpa-listan.
Vi halv sju-tiden åkte jag i väg och spanade in Z:s nya lägenhet.
Satte lite fart på henne och började packa upp allt i lådorna!
Trodde att det skulle göra att jag lättare kunde somna.
Men icke sa Nicke, sista gången jag kollade på klockan inatt var den 03:15.
Och klockan ringde 04:00.
Hmm ingen risk att man sover för länge.



Jag hade ju lovat mig själv.
Jag skulle inte hamna i samma läge.
Men hur bra gick det?
Det måste vara mitt öde.
Alltid samma visa.
Men jag vet inte om det känns bra eller dåligt.
Det kan ju faktiskt bli bra?!
Eller...



Ska nog ta och prata med en insatt om det där.
Någon dag, när det finns tid.

För övrigt så verkar det normala sommarvädret ha kommit tillbaka.
Fick springa från grinden och in imorse.
Det fullkomligt vräker ner.
Det är väl helt okej om det gör det nu bara det inte regnar vecka 32 och 33!
Då har jag beställt sol och värme.
För här ska det solas!

Nu börjar det bli dags för lite frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback