Klokare

Då har veckan dragit igång på riktigt.
Tisdag. Bara fyra arbetsdagar kvar denna vecka!
Det är tur att det finns så många man kan skratta bort några timmar med.
Kommer att sakna allihop när fabriken väl stänger!

På tal om det så är det fortfarande inget bestämt om Skara.
C och jag ska väl traska upp till Chefen senare och se om hon har något att säga.
Hon kanske vet mer än oss.
Eller så kanske hon kan ta reda på det.


---


ja, inte blev vi mycket klokare.
Men det känns bra att hon förstår oss och gärna hjälper till!


Nu är det bara tre timamr kvar tills jag får gå hem.
Det ska bli riktigt skönt!
Ska lura lite på vad man ska hitta på en mulen dag som denna.

C och jag har föresten pratat lite om att sticka till Liseberg på semestern!
Vi får planera lite till först :)


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

När katten är borta dansar MUSARNA på bordet ;) ;)



Ne man blev inte klokare, bara mer förvirrad.



Klart vi ska till Liseberg, måste testa den där nya snurr-framochtillbaka-grejjen!



Puss på de!

2009-07-07 @ 12:28:34
Postat av: Charlotte

SNURRA-framochtillbaka-grejjen menar jag ju!!!!!!!

2009-07-07 @ 12:29:22
Postat av: M.

Just det, musarna var ordet! Och du, ett a hit eller dit är strunt samma ;)

2009-07-07 @ 12:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback