Cykelställ?

Tisdagens felsägning:

Under ett samtal om regnet på morgonen.
Jag: Ja jag var tvungen att ta på mig cykelstället.
S: CYKELSTÄLL???
Jag: Ja det är ju så fullt ute i cykelstället så jag måste ju ta med eget!


Ja, vad blir det om man cyklar med regnställ?
Det är fritt fram att få upp bilder i huvudet. Jag har flera stycken på lager!
Vi fick oss ju ett gott skratt ändå!
Bjuder på den!

-------------------------------

Nu är det onsdagmorgon och inser precis att vi är lediga imorgon!
Så skönt!
Ska sova som aldrig förr!
Har blivit lite för lite av den varan den här veckan.

Kommentarer
Postat av: HURTE

Haha, du är rolig du Marie! Lysröret såg jättefint ut föressten ;)

Puss

2009-05-20 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback