Inofficiellt

Livsplanen i mitt huvud känns riktigt bra nu.
Fattas bara att den ska gå i lås också!
Vissa detaljer ska väl finslipas.
Men överlag perfekt!
Kanske skulle skriva ner den på papper så jag kommer ihåg den.
Men kom på en sak.
Måste ju fråga L om det är okej först.
Hon har ju sista ordet om allt!
Haha!


Skämtåsido.
Idag har man ju blivit fastanställd.
Det är ju inte fy skam.
Har ju dock blivit uppsagd också, men det är ju bara en liten detalj!
Men det är skönt att få reda på ett exakt datum.
Det är lite lättare att starta jobbsökandet i tid då.
Ska dra igång det ordentligt efter sommaren.
Men först ska jag njuta av att ha semester i två hela veckor!

Checklista inför sommaren:
* Sola och bada
* Smultronstället
* Kolmården
* En och annan sväng till uteserveringarna (går också bra med en picknick ute i det gröna)
Och mycket mer!

Kom precis på att jag har ett väldigt inofficiellt uppdrag som egentligen ska vara löst innan 6 juni.
Eller rättare sagt innan en viss person kommer hem.
Men den deadlinen ser ut att bli svår att hålla!
Får nog snällt ta och flytta fram den till ett mer avlägset datum.


Nej nu ska jag ta mig en glass och glutta lite på Roomservice.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback