Krigsplanering

Skulle skoja lite med C i onsdags och tejpade fast brevet till henne i lampan på jobbet.
Det skulle jag aldrig ha gjort.
Imorse när jag kom satt det fyra brev fasttejpade i taket!
Det är ju tur att man är lång.
Räckte med vår gripklo för att få ner dom.
Nu är det riktig krigsplanering på gång!
Har storartade planer för dagens brev.
Ska rita en karta och fundera ut bästa möjliga gömstället.
Eller varför bara leta efter ett??
Moahahaha!
The game is on!

Det är ju trots allt fredag och vad passar bättre än att jävlas lite med folk :)
Synd bara att jag jobbar med "fel" skift.
Eller det kanske är tur för mig.
Hade nog blivit iknuffad i kvarnen.
Haha!
C: Du får börja ladda inför nästa vecka. Då är det fredag-hela-veckan-tema igen!

Nej om man skulle ta sig i kragen och jobba lite!


Puss hej ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag sitter och funderar på vad du har hittat på för jävelskap..!?!?



Ja nästa vecka får vi ta oss i kragen och ha fredagstema hela veckan.... :)

2009-05-22 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback