Snurk.

Tisdag a.k.a Stora Uppsägningsdagen

Eller inte för C och mig, vi får snällt vänta tills imorn.
Lite dumt, det är väl lika bra att få det avklarat.
Jag ska ju dessutom bli fastanställd samtidigt...
Hmm det klingar lite konstigt tycker jag.
Men men det är så det är.
Ska börja leta jobb ordentligt efter semestern.

Har ingen större ork att jobba idag.
Ska se till att vi dampar loss så mycket som möjligt så tiden går lite fortare.

Var sjukt taggad att åka på aerobics igår.
Men det blev inget med det.
Det var stängt.
Så det var bara att snöra på sig löparskorna och ge sig ut i spåret.
Som tur var höll L mig sällskap i mobilen! ♥
Vi ballade ur som vanligt och L:s fantasi är det ju tydligen inget fel på. Ha ha!

C sa precis att hennes första ord till Gud om hon träffar honom skulle vara: Hej kompis!
Spännande... undrar vad han skulle svara!

Dialog från måndagen:
Jag: Det smakar snurk.
C: Hahaha vad är snurk?
Jag: Har du aldrig hört det?
C: Eh NEJ!
Jag: L, haha C har aldrig hört snurk.
L: Inte jag heller.
C: Jag tror att det smakar sork.


För övrigt är vi väldigt intelligenta varelser.
Så det så.


Puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback