Två rör + jag

Usch vad jag får dåligt samvete för att jag inte har skrivit på hur länge som helst.
Men å andra sidan kanske det är ett bra tecken.
Det betyder ju att jag har en massa annat som händer i livet!

Veckan på Kreta var helt underbar.
Skulle gärna åka tillbaka, gärna nu på en gång!
Vem skulle tacka nej till sol, bad, god mat, öl, vin, drinkar, promenader på stranden
och bara få vara ledig!
Det är nog bäst att vi börjar spara till nästa resa!

Har dessutom haft fullt upp ute i stugan.
det är mycket som ska fixas nu i början.
Men det börjar bli riktigt mysigt.
Har planerat att bosätta mig där några dar på semestern!

Igårkväll satt jag, L & S på Wayne's och pratade och garvade och drömde oss bort i flera timmar.
Riktigt skönt att sitta där och koppla bort allt annat.
Insåg att det var väldigt länge sen vi hade tid alla tre.
Men det får bli skärpning nu!

L & jag fortsatte samtalet via mobilen i ytterligare nån timme.
Båda var för dampiga för att kunna gå och sova.
Så för mig blev det en promenad på en timme
medan vi planerade våra liv!
Haha, det var tur att ingen hörde oss.
Allt är planerat till minsta detalj. :)
Vi får ävl se hur mycket som kommer att stämma.
Fick dessutom reda på lite trevligt skvaller som fick mig att le tills jag somnade.
Tror att det kanske kan bli bättre än vad jag hoppades på!
Den som lever får se!

Nej nu måste jag springa och byta arbetskläder.
De jag har på mig är blötare än vad regnstället var imorse.
Två rör med 30 liter vatten var + jag = INGEN BRA KOMBINATION!
Men proverna är nu tagna iaf!


Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback